רחובות על המפה. או לפחות על שלטי החוצות. הזמר איתי לוי, רחובותי-נס ציוני, נבחר כאחד הפרזנטורים של 'לי קופר', יחד עם הדוגמנית מריה דומרק. מהשבוע בפרסומות. 

איתי לוי | צילום: דודי חסון

 במסגרת ההסכם שנחתם יקבל לוי כחצי מיליון שקל עבור פעילות לשנת  2019. מסע הפרסום הראשון של השניים יעלה במהלך חודש אפריל, לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2019.

בנוסף יערך שיתוף פעולה רחב בין המותג 'לי קופר' לזמר איתי לוי שיכלול בין היתר: מסעות פרסום, סרטון בטלוויזיה, תכנים מוזיקליים, אירועים, הופעות ועוד.   

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בתקציב של כ-3 מיליון כמו כן שיריו של לוי יושמעו ברשת החנויות, ויערכו מפגשי מעריצים בסניפי הדגל של 'לי קופר'.

איתי לוי | צילום: דודי חסון

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת 'בריל' המפעילה את הרשת בישראל: "המטרה במהלך ליצור חיבור טבעי בין המותג לקהל ולמוזיקה הישראלית.  שיריו של לוי זוכים להצלחה רבה, כולל 209 מיליון צפיות בעמוד יוטיוב, מה שמבטיח למותג 'לי קופר' חיבור עם אחד היוצרים והמוסיקאים המובילים בישראל".