בימים אלה מקימה עיריית רחובות מאגר פרטי תושבים. הרעיון שמאחורי יצירת המאגר הוא ייעול השירות לתושבים והפיכתו לממוקד יותר. התושבים נקראים למלא טופס דיגיטאלי באתר העירייה, לעדכן את פרטיהם ואת הנושאים המעניינים אותם, כמו גם לסמן באילו תחומים מהפעילות העירונית הם מעוניינים לקבל עדכונים, כמו למשל אספקת מים והסדרי תנועה.

עיריית רחובות | צילום: אביגיל קדם

בעירייה מסבירים שמדובר במאגר ייעודי לצורך מתן שירות ע"י המוקד העירוני, אשר מפעם לפעם ישלח הודעות טקסט לתושבים בנושאים שחשובים לשגרת חייהם. 

בהמשך, לאחר עיבוד הנתונים, ייאפשר המאגר להעביר הודעות על פי פרטים רלוונטיים ומעודכנים, לערוך פילוחי רחובות או פילוחי שכונות לצורך הפצת מידע רלוונטי, כגון סגירת רחובות או תקלות לא צפיות בקו המים, וכן ניתן יהיה להעביר הודעות לתושבים על פי פילוחי תחומי עניין.

הפרטים שייאספו במסגרת המאגר יאפשרו להעביר מידע מדויק יותר בנושא פעילות לשיפור תשתיות, סגירות צירים בעיר לצורך עבודות, אירועים מתוכננים בעיר, חינוך ומוסדות חינוך, חוגים וקייטנות, תרבות ספורט ופנאי ועוד. כמו כן ישמש המאגר העדכני את המוקד העירוני לשיפור השירות באמצעות ביצוע סקרי שביעות רצון מפעילות המוקד ומפעילויות עירוניות נוספות.

"במשך כל ימות השנה אנו פועלים לטיפול בפניות תושבים למוקד העירוני. על מנת להעניק לתושבים שירות טוב יותר, אנו מבקשים לעדכן פרטים לצורך הקמת מאגר – כדי שנוכל לפנות אליהם עם העדכונים אשר מתאימים עבורם. כמו כן, אנו מבקשים לקבל משוב ממוקד על השירות העירוני. המאגר החדש יאפשר לנו לעשות את כל אלה ועוד", מסביר מנהל המוקד העירוני, אלי ג'אן.

מעוניינים לעדכן את פרטיכם במאגר? הרשמו כאן.