מנתוני רכבת ישראל עולה שבתחנת רחובות מבוצעות כ-18 אלף נסיעות בכ-86 רכבות ביממה. השבוע הגיעו סמנכ"ל חטיבת הנוסעים וצוותו למפגש עם הלקוחות הקבועים. 

מפגש בתחנת רחובות | צילום: דוברות רכבת ישראל

 המפגש התקיים כחלק ממהלך אסטרטגי לשיתוף הציבור והגברת השקיפות מול הנוסעים, והוא מהווה חלק מסדרת פגישות שנערכות בתחנות נבחרות ברחבי הארץ. במפגש השתתפו בכירים ברכבת ישראל, נוסעים קבועים בתחנת רכבת רחובות ונציגים מטעם הרשות המקומית.

במפגש הציגה רכבת ישראל בפני הנוסעים נתונים עדכניים, תוכניות פיתוח עתידיות וכן מהלכים שננקטים לשיפור השירות לנוסע, בפרט בתחנת רחובות ובכלל התחנות בארץ. 

לאחר הצגת הנתונים, התקיים דיון פתוח בין נציגי הרכבת לבין הנוסעים שנכחו במפגש, בו העלו הנוסעים סוגיות הקשורות לתחנת רחובות והרכבות העוברות בה. בין הבעיות שהועלו: שיפור תדירות הרכבות בתחנה וסוגיית האופניים בקרון הנכים.

מרכבת ישראל נמסר: "כלל הסוגיות שהועלו במפגש ייבדקו ביסודיות, במטרה לשפרן, תחת האילוצים הקיימים בעת זו לרכבת, שעיקרם - כמות הרכבות, מסילות וזמן מסילה. אנו גאים על אמון נוסעי תחנת רחובות, ובכוונתנו להמשיך ולפעול בנחישות לשיפור מתמיד בשרות לנוסעים".