כמה פעמים ביום אתם פונים למוקד העירוני ומדווחים על מפגע? רמי שטייגר מתקשר לפחות שלוש פעמים ביום. הוא גם עוקב אחרי הטיפול בתלונותיו, שמתמקדות בעיקר בבטיחות הולכי הרגל וציבור הנהגים. לכבוד יום הולדתו הוזמן ללשכת ראש העירייה.

רמי שטייגר וראש העירייה מלול | צילום: דוברות עיריית רחובות

במהלך שמונה השנים האחרונות פתח שטייגר למעלה מ-3600 פניות במוקד העירוני, נתון שהפך אותו לשיאן הפניות למוקד של העיר רחובות. 

שמו מוכר היטב במוקד, שם גם יודעים שבמידה וזמן הטיפול בתלונה שלו חורג מהתקן, הוא יתקשר שוב ויתריע שהפנייה לא טופלה. הפניות למוקד נעשות בתחומים שונים, בדגש על בטיחות בדרכים. בעירייה הוכיחו לו השבוע שפניותיו נופלות על אוזניים קשובות. 

לרגל יום הולדתו ה-70 הוזמן שטייגר ללשכת ראש העירייה, רחמים מלול. שם הודה לו מלול על תרומתו לעבודת העירייה. ״רמי, שיאן הפניות העירוני, מגלה תושבות אכפתית ומצויינת בדאגתו האישית לזולת ולפרט", אמר מלול, והוסיף: "פניותיו מסייעות למוקד העירוני ולאגפים התפעוליים לטפל באופן יסודי בפניות, ולשפר באופן משמעותי את איכות החיים בעיר".

לסיום בירך אותו ליום הולדתו וביקש ממנו שימשיך לפנות למוקד גם בעתיד: "המשך עשייה אכפתיות גם בשנים הבאות״.